13 Ocak 2012 Cuma

mektup

  En son salı akşamı gittim doktora yani bundan 3 gün önce,artık hazırım dediğimde bebek ne zaman isterse o zaman gelicek dedi,ben de bebeğin canının istemesini bekliyorum,ama o arada bebeğe bi mektup yazmak istedim:
  Sevgili Güneş
bugün 39 hafta 2 günlüksün,3gün önce 3,4 kg dın,sadece doğum sırasındaki nefes egzersizini almamıştım,dün onu da aldım yani ben artık hazırım,tabii ki ufak tefek eksiklerimiz var ama kolaylıkla halledilebilecek şeyler,ama geçen gün Ayfer teyzem (senin de büyük teyzen) bana bi kitap aldı,mahallenin en mutlu bebeği diye,onu okurken bebeğin anne karnında kalmasının;tabii ki doktor gözetiminde,iyi bişey olduğu yazıyordu,ne kadar kalırsa o kadar iyi olurmuş,hatta biraz abartı ve şimdiye kadar kimse yapmamış ama 3 ay daha taşınabilseler rahimde,gülerek bile çıkabilir gibi bi idiiası var:))o yüzden her ne kadar artık seninle tanışmayı çok istesem her sabah acaba bugün mü doğucak diye uyansam da,seni istediğin kadar taşırım,seni çoook seviyorum,annen:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder