24 Ocak 2012 Salı

doğuruyoruuum..:))

  Bugün mutlaka yazmalıyım yıllar sonra dönüp bakınca ne hissettiğimi en çok merak ettiğim an olacak heralde bu benim için..
  Dün akşam doktora gittik ve tombişimizin 3,9 kg olduğunu öğrendik,doktor da istersen artık alabiliriz dedi,nedense benim aklıma sezeryan geldi hiç sancım olmadığı için ama bir çözüm daha vardı;suni sancı:))yani yine normal doğum yapabilecektim,bu tekliften sonra Fatih'e de bana da acaip bişeler oldu,suratımıza acaip bi gülümseme yerleşti(biraz aptal bi ifade)..çarşamba sabahı gidip suni sancıları almaya başlıycam,bu süreçte tek yanımda olmasını istediim insan Fatih,başından beri böyle düşünmüştük,biliyorum diğerleri de beni çok seviyolar ama bebeği Fatih kadar sevebilecek başka kimse yok,bana en yakın o hissedebilir heralde..bir de sonrası için kayıtlara geçsin son zamanlarımı çok huzurlu geçirmemi sağladığı için Fatihi biraz daha sevmeye başladım,eminim ilerde yine çok kızdığım zamanlar olacak ona ama şimdi herşey süper :)..bir de annem bana sürekli gözkulak olduğu için,bana sürekli o diet yemeklerden yaptığı için ve kendini böyle durumlarda(düğün,doğumvs.) aşırı sorumlu hissettiği!!! için ve yanımda olduğu için çok şanslıydım..
  Galiba yarın bebeğime kavuşucam,umarım sağlıklı sıhhatli olur,umarım süreç de zor olmaz ve çok canım yanmaz,sonrasında da çook iyi bi anne olurum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder