6 Ocak 2012 Cuma

hastane çantası:S

  Bugün çok yakın arkadaşım Mervenin 10 gün sonra doğum yapacağını öğrendim ve tekrar hastane çantama bakmaya karar verdim,hastane çantasını Ayşe Öner'in kitabındaki listeye göre hazırladım,benimki bebeğin yanında çok daha kalabalık durdu,hatta valiz hazırlamak zorunda kaldım ama valizcik denebilir:)
  Listedekiler şöyle:2 gecelik,2 pijama takımı(hepsi önden düğmeli ya da yakası genişleyebilen),sabahlık,terlik çamaşır,çorap,pompa,göğüs pedi ve koruyucu,yine göğüse takılan kauçuk şey:),havlu,Gratisten aldığım küçük şişelere koyduğum şampuan,vücut losyonu ve saç kremi,ped,diş fırçası,diş macunu,ve henüz almadığım ama yine Gratiste görgüğüm çok güzel kokan nemlendiriciden koymam gerekiyo(listede içerisinde lavanta olan masaj yağı da yazıyodu ama onu es geçtim,denk gelirse alırım ama arıycak halim kalmadı:()
  Güneşin listesi daha mütevazi,3 tane hastane çıkışı,2battaniye(biri kalın diğeri ince)ve bez:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder